Főoldal      E-mail
Eseménynaptár
balra
jobbra


H K Sz Cs P Sz V
010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
 
Közlemény
Iskolai étkeztetés
Határtalanul
 
Szakkörök, korrepetálások 2017/2018
Gyermekvédelem
Iskolai magyaros versenyek 2017/2018
Színházbérlet

A 2017/2018. tanévben is szeretnénk meg- szervezni diákbérletes színházlátogatást a Győri Nemzeti Színházban. Részletek>>

 
Adó 1%

Kedves Szülők!

Kérjük Önöket, hogy adójuk egy százalékával ismét támogassák Intézményünket.

 

Adószámunk:

A kedvezményezett neve:

Számlaszám:

A másik egy százalékról is rendelkezhetnek:

A kedvezményezett technikai száma, neve:

Gyermekeik nevében is köszönjük figyelmességüket!
 

ECDL vizsgaközpont

Iskolánk ECDL vizsgák lebonyolítására jogosult intézmény. Részletek>>

 

Neumann János Számítógép-tudományi Társaság>>

Aporosok a Katolikus Rádióban
Wass Albert:
Szentek zendülése
 
 
 
 
........................................................
  
Aktualitások
2017.12.30.
TOP 100-ban az Apor!
Idén ötödik alkalommal készítette el a HVG a legjobb középiskolák listáját. Az ország 100 legjobb középiskolája között az Apor az 52. helyen szerepel. Ez megyénk iskolái közül a negyedik helyet jelenti...
2017.12.11.
Filharmonikus koncert
Az éves ifjúsági koncertsorozat részekén a mai napon a Győri Filharmonikus Zenekar látogatott el iskolánkba, hogy még közelebb kerüljenek a gyerekek a klasszikus zenei műfaj értelmezéséhez.   ...
2017.12.11.
Nyeremény
Az Apor Vilmos Katolikus Iskolaközpont 11.B osztálya nyerte meg az FHB Bank Osztálykassza Megtakarítási Számla 400.000 Ft értékű támogatásainak egyikét, amelyet az idei tanév osztálykirándulásának költségeire fordíthatnak a tanulók...

KépgalériaIskolai események gyűjteménye tanévenként2013/2014 – AMO jubileumi kiállítás

Iskolánk keresztény szellemiségét tükrözi a két vándor figurája. A hátizsákos, túrabotra támaszkodó fiú és lány figuráját az őszi erdő lombjai töltik ki, de a falevelek között megjelenik a kereszt, és Szent Jakabra utalva a kagyló is. Nem egyszerű erdei turistákat látunk, hiszen a mi diákjaink a keresztény élet útján járnak, mely Jézus Krisztushoz vezet. Hasonló jelentéssel bír az imádkozó figura is. Körvonalait a fény színeivel töltötték meg a kis művészek, s a mindent látó szem, s az evangélista szimbólumok megfestésével a hit igazságára, az ima erejére hívják fel a figyelmet.Hasonlóan tükrözi az iskola szellemiségét az épület részleteit körvonalaiban hordozó fiú alakja is, aki kezén tartja ? mint a reneszánsz festmények donátor figurája ? az épület makettjét. Az egymásra épülő téglák hálójából kirajzolódnak a jól ismert részletek, tornyok, épületszárnyak, s a kápolna gyönyörű belső tere. A donátor alakja mellé a szivárvány színeit hordozó, kezében ecsetet és palettát tartó lány került. Ő szimbolizálja a művészetet, mely nemcsak az épület díszeiben, szobrokon és üvegablakokon, de az ide járó gyerekek színes munkáin is megfigyelhető.Az iskolaközpontban folyó színvonalas oktatást a természettudományokat jelképező, kezében körzőt tartó, körvonalai közt képleteket és geometrikus formákat felvonultató lányalak jeleníti meg.
Iskolánk keresztény szellemiségét tükrözi a két vándor figurája. A hátizsákos, túrabotra támaszkodó fiú és lány figuráját az őszi erdő lombjai töltik ki, de a falevelek között megjelenik a kereszt, és Szent Jakabra utalva a kagyló is. Nem egyszerű erdei turistákat látunk, hiszen a mi diákjaink a keresztény élet útján járnak, mely Jézus Krisztushoz vezet. Hasonló jelentéssel bír az imádkozó figura is. Körvonalait a fény színeivel töltötték meg a kis művészek, s a mindent látó szem, s az evangélista szimbólumok megfestésével a hit igazságára, az ima erejére hívják fel a figyelmet.Hasonlóan tükrözi az iskola szellemiségét az épület részleteit körvonalaiban hordozó fiú alakja is, aki kezén tartja ? mint a reneszánsz festmények donátor figurája ? az épület makettjét. Az egymásra épülő téglák hálójából kirajzolódnak a jól ismert részletek, tornyok, épületszárnyak, s a kápolna gyönyörű belső tere. A donátor alakja mellé a szivárvány színeit hordozó, kezében ecsetet és palettát tartó lány került. Ő szimbolizálja a művészetet, mely nemcsak az épület díszeiben, szobrokon és üvegablakokon, de az ide járó gyerekek színes munkáin is megfigyelhető.Az iskolaközpontban folyó színvonalas oktatást a természettudományokat jelképező, kezében körzőt tartó, körvonalai közt képleteket és geometrikus formákat felvonultató lányalak jeleníti meg.

A színes betűkből felépített olvasó gyerekeket párosával jelenítettük meg. Ez utóbbi képen a Himnusz kezdő sora és az egykori iskolájának üzenő Ady Endre verssora a humán tantárgyakat jelképezik.Külön képet szenteltünk a zenének, utalva ezzel az iskolai kórus, az itteni tanórai és hangszeres zeneoktatás magas színvonalára. A kezében gitárt tartó nőalak körvonalait hangjegyekkel, violin kulccsal és hangszerek jellemző képével töltötték ki az alkotók.Több képen is megjelenik az iskolai sportélet, a sportágak gazdag kínálata, kosárlabda, foci, teniszTöbb képen is megjelenik az iskolai sportélet, a sportágak gazdag kínálata, kosárlabda, foci, tenisz
A színes betűkből felépített olvasó gyerekeket párosával jelenítettük meg. Ez utóbbi képen a Himnusz kezdő sora és az egykori iskolájának üzenő Ady Endre verssora a humán tantárgyakat jelképezik.Külön képet szenteltünk a zenének, utalva ezzel az iskolai kórus, az itteni tanórai és hangszeres zeneoktatás magas színvonalára. A kezében gitárt tartó nőalak körvonalait hangjegyekkel, violin kulccsal és hangszerek jellemző képével töltötték ki az alkotók.Több képen is megjelenik az iskolai sportélet, a sportágak gazdag kínálata, kosárlabda, foci, teniszTöbb képen is megjelenik az iskolai sportélet, a sportágak gazdag kínálata, kosárlabda, foci, tenisz

Fontosnak éreztük megmutatni a különböző tagozatok segítő, szerető egymás mellett élését. Ezt fejezi ki a gimnazista lány alakja, aki két kicsi óvodást vezet kézen fogva. Alakjukat színes mesevilág, a szeretet és harmónia képei töltik ki. Hasonlóan kedves az óvodai és alsó tagozatos nevelést megidéző rollerező, kerékpározó gyermekek színes képe.Különlegesen szép lett a ballagó sapkában, talárban, kezében bizonyítvánnyal ábrázolt lány alakja. A figura a hagyományosan gazdag diákéletet, tanulás és szabadidő hasznos, élményszerű, sokszínű eltöltésének lehetőségét fejezi ki.Végezetül a magasba szökellő, egymás kezét megérintő két lány alakjáról szeretnék szólni. Lendületes, életteli figurák, egymást kiegészítő színharmóniák sokaságával kitöltve. Ők jelképezik a szeretet és a barátságot, azt a két érzést, amit gyerekek és tanárok egyaránt a legfontosabbnak érzünk Apor Iskolai életünkben.
Fontosnak éreztük megmutatni a különböző tagozatok segítő, szerető egymás mellett élését. Ezt fejezi ki a gimnazista lány alakja, aki két kicsi óvodást vezet kézen fogva. Alakjukat színes mesevilág, a szeretet és harmónia képei töltik ki. Hasonlóan kedves az óvodai és alsó tagozatos nevelést megidéző rollerező, kerékpározó gyermekek színes képe.Különlegesen szép lett a ballagó sapkában, talárban, kezében bizonyítvánnyal ábrázolt lány alakja. A figura a hagyományosan gazdag diákéletet, tanulás és szabadidő hasznos, élményszerű, sokszínű eltöltésének lehetőségét fejezi ki.Végezetül a magasba szökellő, egymás kezét megérintő két lány alakjáról szeretnék szólni. Lendületes, életteli figurák, egymást kiegészítő színharmóniák sokaságával kitöltve. Ők jelképezik a szeretet és a barátságot, azt a két érzést, amit gyerekek és tanárok egyaránt a legfontosabbnak érzünk Apor Iskolai életünkben.

Megtisztelő és különleges feladat volt a húsz éves jubileum alkalmából az iskoláról, iskoláért együtt rajzolni, festeni, nagy öröm a falakon viszontlátni a munkáinkat. Reméljük sikerült legalább akkora örömet okozni, a képeinket néző gyerekeknek és szülőknek, vendégeknek, mint amekkora számunkra az alkotás öröme volt .
Megtisztelő és különleges feladat volt a húsz éves jubileum alkalmából az iskoláról, iskoláért együtt rajzolni, festeni, nagy öröm a falakon viszontlátni a munkáinkat. Reméljük sikerült legalább akkora örömet okozni, a képeinket néző gyerekeknek és szülőknek, vendégeknek, mint amekkora számunkra az alkotás öröme volt .