Főoldal      E-mail
Eseménynaptár
balra
jobbra


H K Sz Cs P Sz V
01020304
05060708091011
12131415161718
19202122232425
262728
 
Közlemény
Iskolai étkeztetés
Határtalanul
 
Szakkörök, korrepetálások 2017/2018
Gyermekvédelem
Iskolai magyaros versenyek 2017/2018
Színházbérlet

A 2017/2018. tanévben is szeretnénk meg- szervezni diákbérletes színházlátogatást a Győri Nemzeti Színházban. Részletek>>

 
Adó 1%

Kedves Szülők!

Kérjük Önöket, hogy adójuk egy százalékával ismét támogassák Intézményünket.

 

Adószámunk:

A kedvezményezett neve:

Számlaszám:

A másik egy százalékról is rendelkezhetnek:

A kedvezményezett technikai száma, neve:

Gyermekeik nevében is köszönjük figyelmességüket!
 

ECDL vizsgaközpont

Iskolánk ECDL vizsgák lebonyolítására jogosult intézmény. Részletek>>

 

Neumann János Számítógép-tudományi Társaság>>

Aporosok a Katolikus Rádióban
Wass Albert:
Szentek zendülése
 
 
 
 
........................................................
  
Aktualitások
2018.02.14.
Hamvazószerda
„Ezt mondja az Úr: Térjetek meg! Teljes szívetekből hozzám térjetek! Böjtöljetek, hangos szóval sirassátok bűneiteket! A szíveteket szaggassátok meg, és ne a ruhátokat; keressétek Isteneteket, U...
2018.02.14.
Magyaros versenyeredmények
Számos magyarversenyen vettek részt diákjaink az első félévben. Ezek  ererdményeit követhetjük nyomon a mellékletben.   Eredmények>>
2018.02.13.
Farsangi mulatságok
Vidámság, móka, kacagás, tánc...Ez jellemezte a felsősök és az alsósok farsangi mulatságait. A jobbnál jobb jelmezek bemutatását zenés-táncos előadások követték és természetesen nem maradhatott el az eszem-iszom és a tánc sem...

KépgalériaIskolai események gyűjteménye tanévenként2013/2014 – AMO jubileumi kiállítás

Iskolánk keresztény szellemiségét tükrözi a két vándor figurája. A hátizsákos, túrabotra támaszkodó fiú és lány figuráját az őszi erdő lombjai töltik ki, de a falevelek között megjelenik a kereszt, és Szent Jakabra utalva a kagyló is. Nem egyszerű erdei turistákat látunk, hiszen a mi diákjaink a keresztény élet útján járnak, mely Jézus Krisztushoz vezet. Hasonló jelentéssel bír az imádkozó figura is. Körvonalait a fény színeivel töltötték meg a kis művészek, s a mindent látó szem, s az evangélista szimbólumok megfestésével a hit igazságára, az ima erejére hívják fel a figyelmet.Hasonlóan tükrözi az iskola szellemiségét az épület részleteit körvonalaiban hordozó fiú alakja is, aki kezén tartja ? mint a reneszánsz festmények donátor figurája ? az épület makettjét. Az egymásra épülő téglák hálójából kirajzolódnak a jól ismert részletek, tornyok, épületszárnyak, s a kápolna gyönyörű belső tere. A donátor alakja mellé a szivárvány színeit hordozó, kezében ecsetet és palettát tartó lány került. Ő szimbolizálja a művészetet, mely nemcsak az épület díszeiben, szobrokon és üvegablakokon, de az ide járó gyerekek színes munkáin is megfigyelhető.Az iskolaközpontban folyó színvonalas oktatást a természettudományokat jelképező, kezében körzőt tartó, körvonalai közt képleteket és geometrikus formákat felvonultató lányalak jeleníti meg.
Iskolánk keresztény szellemiségét tükrözi a két vándor figurája. A hátizsákos, túrabotra támaszkodó fiú és lány figuráját az őszi erdő lombjai töltik ki, de a falevelek között megjelenik a kereszt, és Szent Jakabra utalva a kagyló is. Nem egyszerű erdei turistákat látunk, hiszen a mi diákjaink a keresztény élet útján járnak, mely Jézus Krisztushoz vezet. Hasonló jelentéssel bír az imádkozó figura is. Körvonalait a fény színeivel töltötték meg a kis művészek, s a mindent látó szem, s az evangélista szimbólumok megfestésével a hit igazságára, az ima erejére hívják fel a figyelmet.Hasonlóan tükrözi az iskola szellemiségét az épület részleteit körvonalaiban hordozó fiú alakja is, aki kezén tartja ? mint a reneszánsz festmények donátor figurája ? az épület makettjét. Az egymásra épülő téglák hálójából kirajzolódnak a jól ismert részletek, tornyok, épületszárnyak, s a kápolna gyönyörű belső tere. A donátor alakja mellé a szivárvány színeit hordozó, kezében ecsetet és palettát tartó lány került. Ő szimbolizálja a művészetet, mely nemcsak az épület díszeiben, szobrokon és üvegablakokon, de az ide járó gyerekek színes munkáin is megfigyelhető.Az iskolaközpontban folyó színvonalas oktatást a természettudományokat jelképező, kezében körzőt tartó, körvonalai közt képleteket és geometrikus formákat felvonultató lányalak jeleníti meg.

A színes betűkből felépített olvasó gyerekeket párosával jelenítettük meg. Ez utóbbi képen a Himnusz kezdő sora és az egykori iskolájának üzenő Ady Endre verssora a humán tantárgyakat jelképezik.Külön képet szenteltünk a zenének, utalva ezzel az iskolai kórus, az itteni tanórai és hangszeres zeneoktatás magas színvonalára. A kezében gitárt tartó nőalak körvonalait hangjegyekkel, violin kulccsal és hangszerek jellemző képével töltötték ki az alkotók.Több képen is megjelenik az iskolai sportélet, a sportágak gazdag kínálata, kosárlabda, foci, teniszTöbb képen is megjelenik az iskolai sportélet, a sportágak gazdag kínálata, kosárlabda, foci, tenisz
A színes betűkből felépített olvasó gyerekeket párosával jelenítettük meg. Ez utóbbi képen a Himnusz kezdő sora és az egykori iskolájának üzenő Ady Endre verssora a humán tantárgyakat jelképezik.Külön képet szenteltünk a zenének, utalva ezzel az iskolai kórus, az itteni tanórai és hangszeres zeneoktatás magas színvonalára. A kezében gitárt tartó nőalak körvonalait hangjegyekkel, violin kulccsal és hangszerek jellemző képével töltötték ki az alkotók.Több képen is megjelenik az iskolai sportélet, a sportágak gazdag kínálata, kosárlabda, foci, teniszTöbb képen is megjelenik az iskolai sportélet, a sportágak gazdag kínálata, kosárlabda, foci, tenisz

Fontosnak éreztük megmutatni a különböző tagozatok segítő, szerető egymás mellett élését. Ezt fejezi ki a gimnazista lány alakja, aki két kicsi óvodást vezet kézen fogva. Alakjukat színes mesevilág, a szeretet és harmónia képei töltik ki. Hasonlóan kedves az óvodai és alsó tagozatos nevelést megidéző rollerező, kerékpározó gyermekek színes képe.Különlegesen szép lett a ballagó sapkában, talárban, kezében bizonyítvánnyal ábrázolt lány alakja. A figura a hagyományosan gazdag diákéletet, tanulás és szabadidő hasznos, élményszerű, sokszínű eltöltésének lehetőségét fejezi ki.Végezetül a magasba szökellő, egymás kezét megérintő két lány alakjáról szeretnék szólni. Lendületes, életteli figurák, egymást kiegészítő színharmóniák sokaságával kitöltve. Ők jelképezik a szeretet és a barátságot, azt a két érzést, amit gyerekek és tanárok egyaránt a legfontosabbnak érzünk Apor Iskolai életünkben.
Fontosnak éreztük megmutatni a különböző tagozatok segítő, szerető egymás mellett élését. Ezt fejezi ki a gimnazista lány alakja, aki két kicsi óvodást vezet kézen fogva. Alakjukat színes mesevilág, a szeretet és harmónia képei töltik ki. Hasonlóan kedves az óvodai és alsó tagozatos nevelést megidéző rollerező, kerékpározó gyermekek színes képe.Különlegesen szép lett a ballagó sapkában, talárban, kezében bizonyítvánnyal ábrázolt lány alakja. A figura a hagyományosan gazdag diákéletet, tanulás és szabadidő hasznos, élményszerű, sokszínű eltöltésének lehetőségét fejezi ki.Végezetül a magasba szökellő, egymás kezét megérintő két lány alakjáról szeretnék szólni. Lendületes, életteli figurák, egymást kiegészítő színharmóniák sokaságával kitöltve. Ők jelképezik a szeretet és a barátságot, azt a két érzést, amit gyerekek és tanárok egyaránt a legfontosabbnak érzünk Apor Iskolai életünkben.

Megtisztelő és különleges feladat volt a húsz éves jubileum alkalmából az iskoláról, iskoláért együtt rajzolni, festeni, nagy öröm a falakon viszontlátni a munkáinkat. Reméljük sikerült legalább akkora örömet okozni, a képeinket néző gyerekeknek és szülőknek, vendégeknek, mint amekkora számunkra az alkotás öröme volt .
Megtisztelő és különleges feladat volt a húsz éves jubileum alkalmából az iskoláról, iskoláért együtt rajzolni, festeni, nagy öröm a falakon viszontlátni a munkáinkat. Reméljük sikerült legalább akkora örömet okozni, a képeinket néző gyerekeknek és szülőknek, vendégeknek, mint amekkora számunkra az alkotás öröme volt .