Főoldal      E-mail
Eseménynaptár
balra
jobbra


H K Sz Cs P Sz V
010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
 
Közlemény
Iskolai étkeztetés
Iskolai magyaros versenyek
Adó 1%

Kedves Szülők!

Kérjük Önöket, hogy adójuk egy százalékával ismét támogassák Intézményünket.

 

Adószámunk:

A kedvezményezett neve:

Számlaszám:

A másik egy százalékról is rendelkezhetnek:

A kedvezményezett technikai száma, neve:

Gyermekeik nevében is köszönjük figyelmességüket!
 

ECDL vizsgaközpont

Iskolánk ECDL vizsgák lebonyolítására jogosult intézmény. Részletek>>

 

Neumann János Számítógép-tudományi Társaság>>

Aporosok a Katolikus Rádióban
Wass Albert:
Szentek zendülése
 
 
 
 
........................................................
  
Jubileumi kiadvány

 

Szeretettel ajánljuk figyelmébe jubileumi kiadványunkat!

Részletek>>

Jubileumi ünnepségsorozat

 

Iskolánk felszentelésének 20. jubileumi évében ünnepségsorozatunkhoz kapcsolódó eseményekről készült képek:

Megérkezett a szobor>>

T.S Eliot: Becket Tamás>>

Apor emlékmű megáldása>>

Gospel koncert>>

Alsó tagozatosok Apor emlékműsora>>

Riportok, Tv-s összefoglalók>> 

 

Jubileumi alsós rajzverseny

 

 

Képek>>

 

A 20 éves jubileumra készített

AMO kiállítás képei

 

 

Képek>>
Részletek>>

Aporos alkotások

 

Aporos diákok alkotásai a városnak
A Győri Kommunális Szolgáltató Kft felkérésére, gipszkartonra festett nagyméretű képeket készítettünk.

Bővebben>>

 

 

 

A mesék birodalmában
A Kisalföld szerkesztősége megkereste iskolánkat, hogy egy meseíró pályázathoz illusztrációkat készítsünk...
Részletek>>
 

 

Énekkari CD
A 15 éves jubileum alkalmából jelent meg az iskola énekkarának második CD lemeze a Magyar Kultúra Kiadó gondozásában, Gloria in Excelsis Deo címmel. Részletek>>

 

 

 

 

Apor antológia
Jubileumi tanévünk alkalmából megjelent az új Apor antológia. Részletek>>
 

 

 

 

 

 

Ikon
Bukits Ernő tanár úr "A Tápláló és tanító Krisztus" című ikonfestménye az aulában látható...
 

 

Pályázatok

 

TÁMOP-3.2.11/10-1-2010-0229

Élményszerű tanulás, kultúra és tehetséggondozás>>

TIOP 1.1.1/07/1-2008-1156

Számítógépes infrastruktúra bővítés>>

Apor Alapítvány KEOP - 4.2.0/A/09-2009-0007>>
 

Támop 3.4.3-08/2 pályázat
Iskolai tehetséggondozás
Részletek>>
 

Környezet és Energia Operatív Program
2009.6.1.0/A-2009-0050>>

Épületenergetikai fejlesztés
KEOP-4.10.0/A/12-2013-0273>>

 

 
Aktualitások
2017.08.11.
Siker az EYOF-on
Sipőcz Richárd a Győri Atlétikai Club cselgáncsosa, aki iskolánk 9. évfolyamos tanulója az Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztiválon méltó küzdelemmel megszerezte városunk első aranyérmét.  Klubedzője: Gyimes Nikolett Büszkék vagyunk rá...
2017.08.10.
Tankönyves információk 2017 2.0
 Tisztelt Szülők!   A nemzeti köznevelés tankönyvellátásáról szóló 2013. évi CCXXXII. törvény és az iskolai tankönyvellátás rendjéről szóló 17/2014 (III.2) EMMI rendelet szabályozásának me...
2017.07.13.
Köszönet
Kedves Aporosok! Adorján Imre atya köszönetét tolmácsolom nektek, aki annak az erdélyi kis falunak, Atyhának a plébánosa, amelynek temploma tavaly ősszel villámcsapás következtében leégett. Hálásan k...

Kedves látogató!

2017. július 1-től, honlapunk a 2016/2017-es, valamint az előző tanévek aktualitásainak leírását az ARCHÍVUM/Eseménynapló menüpont alatt tartalmazza. Mindenkinek kellemes pihenést kívánunk a nyári szünetre!

 

 Titkársági ügyelet:

 

Július 3-14.   9-12.00

Augusztus 2. 9-12.00

Augusztus 7-18.  9-12.00

 

Bejárat a kollégiumi porta felől lehetséges!

KépgalériaIskolai események gyűjteménye tanévenként2013/2014 – AMO jubileumi kiállítás

Iskolánk keresztény szellemiségét tükrözi a két vándor figurája. A hátizsákos, túrabotra támaszkodó fiú és lány figuráját az őszi erdő lombjai töltik ki, de a falevelek között megjelenik a kereszt, és Szent Jakabra utalva a kagyló is. Nem egyszerű erdei turistákat látunk, hiszen a mi diákjaink a keresztény élet útján járnak, mely Jézus Krisztushoz vezet. Hasonló jelentéssel bír az imádkozó figura is. Körvonalait a fény színeivel töltötték meg a kis művészek, s a mindent látó szem, s az evangélista szimbólumok megfestésével a hit igazságára, az ima erejére hívják fel a figyelmet.Hasonlóan tükrözi az iskola szellemiségét az épület részleteit körvonalaiban hordozó fiú alakja is, aki kezén tartja ? mint a reneszánsz festmények donátor figurája ? az épület makettjét. Az egymásra épülő téglák hálójából kirajzolódnak a jól ismert részletek, tornyok, épületszárnyak, s a kápolna gyönyörű belső tere. A donátor alakja mellé a szivárvány színeit hordozó, kezében ecsetet és palettát tartó lány került. Ő szimbolizálja a művészetet, mely nemcsak az épület díszeiben, szobrokon és üvegablakokon, de az ide járó gyerekek színes munkáin is megfigyelhető.Az iskolaközpontban folyó színvonalas oktatást a természettudományokat jelképező, kezében körzőt tartó, körvonalai közt képleteket és geometrikus formákat felvonultató lányalak jeleníti meg.
Iskolánk keresztény szellemiségét tükrözi a két vándor figurája. A hátizsákos, túrabotra támaszkodó fiú és lány figuráját az őszi erdő lombjai töltik ki, de a falevelek között megjelenik a kereszt, és Szent Jakabra utalva a kagyló is. Nem egyszerű erdei turistákat látunk, hiszen a mi diákjaink a keresztény élet útján járnak, mely Jézus Krisztushoz vezet. Hasonló jelentéssel bír az imádkozó figura is. Körvonalait a fény színeivel töltötték meg a kis művészek, s a mindent látó szem, s az evangélista szimbólumok megfestésével a hit igazságára, az ima erejére hívják fel a figyelmet.Hasonlóan tükrözi az iskola szellemiségét az épület részleteit körvonalaiban hordozó fiú alakja is, aki kezén tartja ? mint a reneszánsz festmények donátor figurája ? az épület makettjét. Az egymásra épülő téglák hálójából kirajzolódnak a jól ismert részletek, tornyok, épületszárnyak, s a kápolna gyönyörű belső tere. A donátor alakja mellé a szivárvány színeit hordozó, kezében ecsetet és palettát tartó lány került. Ő szimbolizálja a művészetet, mely nemcsak az épület díszeiben, szobrokon és üvegablakokon, de az ide járó gyerekek színes munkáin is megfigyelhető.Az iskolaközpontban folyó színvonalas oktatást a természettudományokat jelképező, kezében körzőt tartó, körvonalai közt képleteket és geometrikus formákat felvonultató lányalak jeleníti meg.

A színes betűkből felépített olvasó gyerekeket párosával jelenítettük meg. Ez utóbbi képen a Himnusz kezdő sora és az egykori iskolájának üzenő Ady Endre verssora a humán tantárgyakat jelképezik.Külön képet szenteltünk a zenének, utalva ezzel az iskolai kórus, az itteni tanórai és hangszeres zeneoktatás magas színvonalára. A kezében gitárt tartó nőalak körvonalait hangjegyekkel, violin kulccsal és hangszerek jellemző képével töltötték ki az alkotók.Több képen is megjelenik az iskolai sportélet, a sportágak gazdag kínálata, kosárlabda, foci, teniszTöbb képen is megjelenik az iskolai sportélet, a sportágak gazdag kínálata, kosárlabda, foci, tenisz
A színes betűkből felépített olvasó gyerekeket párosával jelenítettük meg. Ez utóbbi képen a Himnusz kezdő sora és az egykori iskolájának üzenő Ady Endre verssora a humán tantárgyakat jelképezik.Külön képet szenteltünk a zenének, utalva ezzel az iskolai kórus, az itteni tanórai és hangszeres zeneoktatás magas színvonalára. A kezében gitárt tartó nőalak körvonalait hangjegyekkel, violin kulccsal és hangszerek jellemző képével töltötték ki az alkotók.Több képen is megjelenik az iskolai sportélet, a sportágak gazdag kínálata, kosárlabda, foci, teniszTöbb képen is megjelenik az iskolai sportélet, a sportágak gazdag kínálata, kosárlabda, foci, tenisz

Fontosnak éreztük megmutatni a különböző tagozatok segítő, szerető egymás mellett élését. Ezt fejezi ki a gimnazista lány alakja, aki két kicsi óvodást vezet kézen fogva. Alakjukat színes mesevilág, a szeretet és harmónia képei töltik ki. Hasonlóan kedves az óvodai és alsó tagozatos nevelést megidéző rollerező, kerékpározó gyermekek színes képe.Különlegesen szép lett a ballagó sapkában, talárban, kezében bizonyítvánnyal ábrázolt lány alakja. A figura a hagyományosan gazdag diákéletet, tanulás és szabadidő hasznos, élményszerű, sokszínű eltöltésének lehetőségét fejezi ki.Végezetül a magasba szökellő, egymás kezét megérintő két lány alakjáról szeretnék szólni. Lendületes, életteli figurák, egymást kiegészítő színharmóniák sokaságával kitöltve. Ők jelképezik a szeretet és a barátságot, azt a két érzést, amit gyerekek és tanárok egyaránt a legfontosabbnak érzünk Apor Iskolai életünkben.
Fontosnak éreztük megmutatni a különböző tagozatok segítő, szerető egymás mellett élését. Ezt fejezi ki a gimnazista lány alakja, aki két kicsi óvodást vezet kézen fogva. Alakjukat színes mesevilág, a szeretet és harmónia képei töltik ki. Hasonlóan kedves az óvodai és alsó tagozatos nevelést megidéző rollerező, kerékpározó gyermekek színes képe.Különlegesen szép lett a ballagó sapkában, talárban, kezében bizonyítvánnyal ábrázolt lány alakja. A figura a hagyományosan gazdag diákéletet, tanulás és szabadidő hasznos, élményszerű, sokszínű eltöltésének lehetőségét fejezi ki.Végezetül a magasba szökellő, egymás kezét megérintő két lány alakjáról szeretnék szólni. Lendületes, életteli figurák, egymást kiegészítő színharmóniák sokaságával kitöltve. Ők jelképezik a szeretet és a barátságot, azt a két érzést, amit gyerekek és tanárok egyaránt a legfontosabbnak érzünk Apor Iskolai életünkben.

Megtisztelő és különleges feladat volt a húsz éves jubileum alkalmából az iskoláról, iskoláért együtt rajzolni, festeni, nagy öröm a falakon viszontlátni a munkáinkat. Reméljük sikerült legalább akkora örömet okozni, a képeinket néző gyerekeknek és szülőknek, vendégeknek, mint amekkora számunkra az alkotás öröme volt .
Megtisztelő és különleges feladat volt a húsz éves jubileum alkalmából az iskoláról, iskoláért együtt rajzolni, festeni, nagy öröm a falakon viszontlátni a munkáinkat. Reméljük sikerült legalább akkora örömet okozni, a képeinket néző gyerekeknek és szülőknek, vendégeknek, mint amekkora számunkra az alkotás öröme volt .