Főoldal      E-mail

Gyermekvédelem
Adó 1%

Kedves Szülők!

Kérjük Önöket, hogy adójuk egy százalékával ismét támogassák Intézményünket.

Adószámunk:

A kedvezményezett neve:

Számlaszám:

A másik egy százalékról is rendelkezhetnek:

A kedvezményezett technikai száma, neve:

Gyermekeik nevében is köszönjük figyelmességüket!

ECDL vizsgaközpont

Iskolánk ECDL vizsgák lebonyolítására jogosult intézmény. Részletek>>

Neumann János Számítógép-tudományi Társaság>>

........................................................

Aporos alkotások

Aporos diákok alkotásai a városnak
A Győri Kommunális Szolgáltató Kft felkérésére, gipszkartonra festett nagyméretű képeket készítettünk.

Bővebben>>

A mesék birodalmában
A Kisalföld szerkesztősége megkereste iskolánkat, hogy egy meseíró pályázathoz illusztrációkat készítsünk...
Részletek>>

Énekkari CD
A 15 éves jubileum alkalmából jelent meg az iskola énekkarának második CD lemeze a Magyar Kultúra Kiadó gondozásában, Gloria in Excelsis Deo címmel. Részletek>>

Apor antológia
Jubileumi tanévünk alkalmából megjelent az új Apor antológia. Részletek>>

Ikon
Bukits Ernő tanár úr "A Tápláló és tanító Krisztus" című ikonfestménye az aulában látható...

Pályázatok

TÁMOP-3.2.11/10-1-2010-0229

Élményszerű tanulás, kultúra és tehetséggondozás>>

TIOP 1.1.1/07/1-2008-1156

Aktualitások
2022.06.22.
Balett előadás
Osztályunk a Nemzeti Táncszínház Tükör című előadásán vett részt június 13-án. A táncosok bemutatták a fiatalok útkereséseit, és a mű tökéletesen szemlélteti az ezzel járó nehézségeket. Az előadás utá...
2022.06.20.
Te Deum
Ó-IÓ-CIÓ-...-VAKÁCIÓ! A visszaszámlálás a végéhez érkezett. Vasárnap hálaadó tanévzáró szentmisén és ünnepélyen vettünk részt: délelőtt az 1-6, délután a 7-11. évfolyamosok. Benkovich Ferenc atya a ny...
2022.06.17.
Jutalomkirándulás
A kis herceg projekt jutalomkirándulása: Fertő tó, Fertőd. "Nálatok...az emberek egyetlen kertben ötezer rózsát nevelnek. Mégsem találják meg, amit keresnek... Pedig egyetlen rózsában vagy egy korty vízben megtalálhatnák...

Aktualitások

Erzsébet tábor

2022.05.17.
Az Erzsébet-táborok pályázatot hírdetett: tavaszi "ottalvós" 3 napos osztálykirándulást, Zánkára. A 7.c és a 8.B osztályok osztályfőnökei, Némethné Varga Ildikó és Szalontay Lukácsné megpályáztuk. A sikeres elbírálás után május 4-5-6-án részt vehettünk egy életre szóló élményeket adó kiránduláson. A gyerekek élménybeszámolója és fotói meséljenek az ottlétünkről.

Zánkai Erzsébet-tábor

Egy sikeres pályázatnak köszönhetően május 4-től 6-ig a 7. c és a 8. B osztály három felejthetetlen napot töltött a zánkai Erzsébet-táborban.

Szerda reggel 07:15-kor izgatottan gyülekeztünk a zsúfolt vidéki buszpályaudvaron. A 2 óra utazás vidáman telt, sokat beszélgettünk, gyönyörködtünk az egyre dúsabb bakonyi tájban.
Amikor megérkeztünk, mindannyiunkat meglepett a csodaszép, hatalmas és modern épületetekkel rendelkező tábor. A többi táborlakótól ( 2600-an voltunk) a szervezőktől kapott, zöld karszalagjaink különböztettek meg, amelyek segítségével a tábor helyszínei között közlekedhettünk.

A finom ebéd után az első utunk a Balatonhoz vezetett, ahol egy hajókiránduláson vehettünk részt. Jó érzés volt a kék vizet csodálni, belecsöppeni ismét a balatoni nyarak hangulatába.
A programról visszaérve mindenki elfoglalhatta saját rezidenciáját. A 3-8-10 ágyas szobák meglepően kényelmesek és tiszták voltak.

Ezután az osztályok több helyszínen folytatták a programot, volt, aki kutyabemutatót nézett, mások fürdeni indultak a Balatonba vagy éppen röplabdáztak.

Vacsora után a táborozóknak koncertet szerveztek, amelyen a Kávészünet nevű zenekar játszott megzenésített verseket. Jó volt együtt énekelni velük az ismert magyar költők műveit.

Az első hosszú nap után fáradtan zuhantunk be az ágyba, de még sokáig beszélgettünk szobatársainkkal. A második napon első utunk a Haditechnikai Kiállításhoz vezetett, ahol világháborús járműveket láthattunk, helikoptereket, repülőket, tankokat, sőt egy mozgó konyhát is szemügyre vehettünk. A „történelmi utazás” után a 7.c-sek az íjászatban mutatták meg tehetségüket, az ügyesebbek nyílvesszői még céltáblát is értek. A 8.B tanulóit a hegymászás rejtelmeibe vezette be Sterczer Hilda, Magyarország legismertebb, sajnos már elhunyt hegymászójának, Erős Zsoltnak a felesége.

Az ebédet követően pingpongozással, labdajátékokkal, a ninja-pálya kipróbálásával telt a szieszta. A nap aktív pihenéssel folytatódott tovább, mivel a tábor területén elhelyezkedő kalandparkot látogattuk meg. A drótkötélpálya használatára vonatkozó gyorstalpalót követően mindenki önállóan használhatta a kalandpályát, ami nagy kihívást jelentett. Ezután a 7.c osztály egy szervezett, nagy csapatépítő játékban vett részt. Mindenki vidáman, nagyokat nevetve igyekezett a különböző feladatokat teljesíteni. A mozgalmas nap végén kezdődött a várva várt disco. a mai slágereknek köszönhetően önfeledten tomboltunk, táncoltunk, énekeltünk. Nagyon jól éreztük magunkat. Este nem okozott gondot az alvás, mindannyian elfáradtunk.

Pénteken reggeli után összecsomagoltuk a bőröndjeinket és búcsút vettünk Zánkától. Hegyestű felé indultunk. A helyi látogatóközpontban kibővítettük tudásunkat a vulkáni kőzetekkel kapcsolatban. A hegy tetejéről csodálatos panoráma nyílt a Balatonra.

Ezután haza indultunk Győrbe, de még megálltunk Tapolcán, hogy meglátogassuk a tavasbarlangot. A barlang képződéséről, feltárásáról szóló rendkívül érdekes kiállítás, előadás után hármasával csónakba szálltunk, és elindultunk a 180 m hosszú barlangtúrára. Sokat nevettünk evezős ügyetlenkedéseinken, de végül mindenki túlélte a felszín alatti utazást.

Sok élményt adott nekünk ez a három nap. Jól éreztük magunkat osztálytársaink közt. Izgalmas volt más iskola diákjaival ismerkedni. Nagyon szép helyen volt a tábor, bejárni sem tudtuk. Egész nap játszottunk, fantasztikus volt a légkör, a hangulat. Jó lett volna tovább maradni, de reméljük lesz még alkalmunk visszatérni ebbe a szuper táborba.

Köszönjük kísérő tanárainknak ezt a csodálatos kirándulást, Adrienn néninek, Ildikó néninek, Faller Zsuzsanna és Csákiné Kiss Zsuzsanna tanárnőnek.

Nagy Enikő, Nagy Eszter, Tóth Julianna Blanka, Lendvai Noel, Horváth Péter, Tóth Szabolcs